mandag den 15. oktober 2012

Weekend-teak

Vi var på tur "syd på", for at kigge på gamle ting, helt til Horsens. Der var mange fine ting, som altid. Jeg blev lokket af lampen. Jeg synes den er rå og teak-chic. OG ALT for dyr-på vej hjem var vi nemlig lige en tur omkring Viby, hvor lampen - eller en magen til, stod til meget billigere penge og tilmed pænere. ØV!! Heldigvis føler jeg da at den er mere værd.



Står til tørring i kælderen... Er endnu ikke noget kønt syn.
Jeg forstår altså ikke folk der smider helt fine møbler ud i regnen. Det er noget sjusk og dovenskab. Den står nu til tørring i kælderen. Så må jeg se, når den engang er tør, om det kan betale sig at sætte nyt stof på, eller om min omsorg var til ingen verdens nytte.

Lige umiddelbart er det en helt ordinær stol, men måske med et "funky" betræk, så kan den passe ind i omkring borden. Mangler nemlig lige præcis en stol til mit spisebord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar